Bilder från dagen!

HEJ!
Idag har jag, Hanna, varit i stallet och sett när första hyr-dagen startades för period ett! Det blev många ridbilder men här kan ni få se ett urval av bilderna som blev, inga ansikten syns på bilderna för att men vet ju inte vem som vill och vem som inte vill synas på bloggen, internett.

För att vara extra säker på att dom här bilderna inte hamnar på andra ställen utan att frågat mig så finns mitt namn och våran blogg på bilderna. Ni som vet att ni blivit fotade under dagen kommer sjävklart inte ha en text mitt på bilden! =)









Kommentarer
Postat av: Amanda

jättefin bild på Mille <3

2010-08-06 @ 19:43:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0