Bilder från hyrningen period 2 , Sanna -♥- Ivory , Dag 1 (lördag)

Inte alla bilder ^^ hihi
ni får bara 3 av dom säkert 300 vi tog (Y) rästen av bilderna får ni någon annan dag, ellens bateri på kameran tog slut när hon överförde bilderna till datorn ,  så dom här bilderna får ni se på nå..


I hagen


ser as kort ut !! men här leder jag in poniii tilll stallet ^^


här rider jag. Ellen fotade precis innan jag gjorde en galoppfattning ^^ hihihi
han höjde huvudet och ja råkade böja ryggen lite ^^ hihi

Detta användes:

Schabraket (på bild 3), Grimma & grimskaft (bild 2 ) ♥♥♥♥

Linda, en tjej i stallet tog ju också bilder men dom får ni i ett annat inlägg, hihi ^^
Men dom får ni snart!  sees !!


Kommentarer
Postat av: Caroline

mysiga bilder:)

2010-08-09 @ 00:35:59
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: evelina

Vill du bli veckans blogg? :)

Denna vecka kör jag igång med Veckans blogg

& Tävlingar där ni har möjligheten att vinna

fina priser! Kolla in mitt senaste inlägg så

har du turen att bli Veckans blogg!

2010-08-09 @ 02:14:00
URL: http://sanileve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0