REKORD !!

Jag slog rekord tidigare idag.. eller ja före maten. Men för ungefär en timme sen slog jag rekord igen !!

Jag har alltså hoppat 77,5 cm !! :O:O
(jag vet smilisar -.-)

Jag hoppade jätte konstigt över hindret. jag gjorde inte som jag gjorde på filmen, utan jag kollade typ ner på mina ben å då såg jag att jag typ hoppade gämfota (?) över hindret, bara när jag var över den alltså, hehe ^^
(tillåten)
Men imorn blir det då att vara med missellie ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ hehe damp ^^

Nu ska jag gå! <3
pöss pössss ♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Sofia&Isabella

sv: Tack så mycket! :D



Kul att du slog ditt rekord, Grattis! =)

2010-08-01 @ 22:24:29
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0