snart bär det iväg till stallet

Nu för min del kommer det bli mycket hästprat med tanke på att jag är i stallet sex dagar på raken nu så det händer inte så mycket annat för mig än just hästarna. Det ni får är väll bilder på hästar och en hel del tjat, som jag precis skrev =)

På morgonen var det helt molnigt på himlen (vart annars skulle det vara molnigt?) men nu ser man att vi har en blå himmel! På internett står det att det kommer vara molnigt hela dagen men jag tvekar. Nu skiner ju solen också! Så glad jag blev att jag valde att cykla till stallet istället för buss, tihi! :)

Sanna har ju tänkt att vara med Ellen idag så nu vet ni vad vi ska göra!


Kommentarer
Postat av: SANNA

Härligt med stallet! :)

2010-08-02 @ 09:55:58
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Siri

Det är så härligt att vara i stallet ! :D

2010-08-02 @ 10:48:00
URL: http://sirisphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0