en rolig dag med Hanna :D<3

Idag var jag då med Hanna.
Vi hoppade hindrena som jag har gjort för typ 3 år sen, haha.
Hanna hoppade 115cm tror jag, jag knappt 80 typ, hahahahaha.
Jag känner hela tiden att jag vill göra en smilis men jag har gjort lite mål för mig själv på  den här bloggen, det är ju då att;

- jag ska inte svära
- jag ska inte göra några smilisar
- inga förkortningar på orden

Tycker ni inte att det låter bra? hehe

~~*~~

Igår fick mamma ett brev om att alla mina kläder från H&M hadde kommit, så vi for då till konsum å skulle hämta den, men dom hade inte fått 7 paket den dagen ett av dom paketen var just våran. Jobbigt ska jag säga!

Men idag fick vi reda på att sakerna vi beställt från HÖÖKS har kommit, så vi ska väl hämta det efter maten. tihihi

Hanna din design var (ursäkta ordet) skit snygg!

(försökte att inte göra en smilis där i slutet, tihi)



EDIT: Sanna, det högsta jag hoppade var 105, Bombom har hoppat 125 :3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0