Bloggen flyter på bra, eller? =)

Jag har inte kunnat uppdatera så mycket idag för att den mesta tiden har gått till att fixa till alla bilder som nu ligger här på min nya dator! Den gamla datorn ska slängas, den funkar inte helt som den ska heller så jag fick mammas gamla dator =)

Jag tycker att bloggen flyter på bra och att vi uppdaterar lagomt mycket. Början på en blogg brukar alltid få onödigt många inägg per dag för att man är så glad att den lixom är ny (?). Jag hoppas att det håller i sig och att båda jag och Sanna kommer igång så att det blir något litet inlägg varje dag! Någon vecka längre fram kanske i alla fall jag kan börja bjuda på "Hannas blogg tips" eller "Hannas dagens blogg", jag vet inte riktigt, får fundera lite! Det kanske också kan bli så att jag och Sanna kör en "Dagens blogg" varannan dag så att vi båda får bjuda på våra favoriter men så att vi ändå inte måste klämma ut 365 bloggar varje år! Hahahaha =D


Nu fick ni se en bild på mig och Madonnisen i Januari

Vi får se hur det blir, lite förslag bara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0